Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

GAZETE DEMOKRAT / İKTİDAR DOSYASI

HIDE_BLOG

Parasız eğitim pankartı açan 17 liseliye hapis istemi

AKP Bursa İl binası önünde parasız eğitim pankartı açan 17 öğrenci hakkında 2 yıla kadar hapis cezası istemiyle dava açıldı. B...

AKP Bursa İl binası önünde parasız eğitim pankartı açan 17 öğrenci hakkında 2 yıla kadar hapis cezası istemiyle dava açıldı.
Bursa'da geçtiğimiz mart ayında AKP İl binası önünde parasız eğitim için pankart açan 17 lise öğrencisi hakkında yürütülen soruşturma tamamlandı.
Liseli Genç Umut üyesi 17 öğrenci hakkında Başbakan'a hakaret içeren sloganlar attıkları iddiasıyla 'Kamu görevlisine görevinden dolayı' hakaret suçundan 2 yıla kadar hapis cezası istemiyle dava açıldı.
DHA'nın haberine göre Merkez Osmangazi İlçesi Haşim İşcan Caddesi üzerinde bulunan AKP binasının önünde 25 Mart tarihinde, ’Parasız eğitim, sınavsız üniversite’ eylemine katılan Liseli Genç Umut üyesi bir grup öğrenci için, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan hakkında hakaret içeren sloganlar attıkları iddiasıyla soruşturma başlatıldı.
’Kamu görevlisine görevinden dolayı hakaret suçundan haklarında 2 yıla kadar hapis cezası istenen yaşı küçük öğrenciler önümüzdeki günlerde Bursa 1’inci Çocuk Mahkemesi’nde, diğerleri ise Bursa 1’inci Sulh Ceza Mahkemesi’nde hakim karşısına çıkacak.