HIDE
GRID_STYLE
SHOW_BLOG

"Öbür dünyaya gittim geldim, Erdoğan'a oy verin dediler"

Geçtiğimiz aylarda beyin kanaması geçiren ve 20 gün yoğun bakımda kalan İyidere'nin AKP'li Belediye Başkanı Ahmet Mete tuhaf a...


Geçtiğimiz aylarda beyin kanaması geçiren ve 20 gün yoğun bakımda kalan İyidere'nin AKP'li Belediye Başkanı Ahmet Mete tuhaf açıklamalarda bulundu. İyidere’de Mahalle ve köy muhtarlarına iftar yemeği veren Ahmet Mete, Başkakan Recep Tayyip Erdoğan’a oy istemek için garip bir yol seçti.
Rize'ye ait yerel haber sitesi Halk53 haber sitesinden Osman Kaptan'ın haberine göre; Yoğun bakımda geçirdiği 20 günü anlatan Mete, konuşmasında “20 gün yoğun bakımda yattım, aşağıdaki dünyaya gittim, tekrar geri geldim, bu sürede binlerce insan beni ziyarete geldi, hastanede ne kadar çok sevenim olduğunu görünce gitmekten vazgeçtim. Aşağıda baba ve dedelerinizi gördüm, onlardan size selam getirdim. Baba ve dedeleriniz çok çalışmanızı istedi, 10 Ağustos’ta Başbakan Erdoğan’a oy vermenizi istedi.” dedi.
İyidere kaymakamı, Jandarma Komutanı, AKP İl Başkanı ile çok sayıda muhtar ve vatandaşın katıldığı iftardaki konuşmasıyla konukları kahkahaya boğan Mete, AKP'nin halen dini hassasiyet taşıyan küçük bir kesimi tarafından ise kınanarak, “İslami değerler alay konusu edilmemeli. Bizim inancımıza göre bazı hususlar espri konusu dahi edilemez. Belediye Başkanı haddini aşmış” eleştirisine maruz kaldı.
Odatv.com

VİDEO