Bir THY müşterisinin şikayet dilekçesine aldığı cevap görenleri şoke etti.
Kutsal Bayraktar isimli vatandaşın ismi yerine şikayet dilekçesine verilen cevapta 'Sayın Yav..k Yavş..oğlu" yazıyordu.

Türk Hava Yolları uçağı ile İstanbul’dan İzmir’e gidecek Kutsal Bayraktar isimli yolcu 23 Kasım 2014 tarihli bileti için internetten online check-in yaptırdı. Fakat biletini almak için havalimanındaki THY noktasına gittiğinde kendisinin check-in’inin bulunmadığı sistemin başkasını öne aldığı söylendi ve biletinin başkasına verildiği aktarıldı. Bunun üzerine Kutsal Bayraktar THY’ye yönelik bir şikayet dilekçesi yazdı ve 300 lira ödeyerek yeni bir bilet alarak İstanbul’a geldi. Bayraktar, dilekçesini yazmasının üzerinden 1 gün geçmeden ilgililerin dilekçesine cevap vermemesini Twitter üzerinden eleştirdi. Bu olaydan sonra THY kendisine Twitter’dan dönerek uçuş bilgilerini istedi ve kendisine şikayetiyle ilgili olarak bir e-mail attı.

Hürriyet'in haberine göre, bu e-mail aslında standart bir ‘şikayetiniz alındı’ e-mailiydi fakat isim yerinde Sayın Kutsal Bayraktar yerine, “Sayın Yav..k Yavş..oğlu” yazıyordu.

Bunun üzerine vatandaş kendisine gelen bu maili sosyal medya üzerinden paylaştı. Attığı tweet kısa sürede 400’ün üzerinde retweet aldı.


Konuyla ilgili olarak ulaştığımız THY kaynakları olayın doğruluğunu teyit etti. Ayrıca THY twitter hesabından ilgili personelle ilgili olarak işlem başlatılacağını duyurdu.
Daha yeni Daha eski