Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

GAZETE DEMOKRAT / İKTİDAR DOSYASI

HIDE_BLOG

Ne Galatasaray pes eder, ne de ben pes ederim

Beşiktaş Atatürk Olimpiyat Stadı'nda 10 maçtır yenemediği Galatasaray'ı 2-1 mağlup etti. Nefes kesen derbide Galatasaray 54.dakikada...

Beşiktaş Atatürk Olimpiyat Stadı'nda 10 maçtır yenemediği Galatasaray'ı 2-1 mağlup etti. Nefes kesen derbide Galatasaray 54.dakikada Günay'ın hatasında Sneijder ile öne geçti. 2 dakika sonra Mario Gomez'le beraberliği yakalayan Beşiktaş, 74.dakikada Gökhan Töre'nin füzesiyle Aslan'ı avlayıp yeniden liderliğe yükseldi. Beşiktaş ligin 6.haftasında Fenerbahçe'yi de 3-2 mağlup etmişti.

Stat: Atatürk Olimpiyat
Hakemler: Mete Kalkavan, Ekrem Kan, Esat Sancaktar
Beşiktaş: Günay Güvenç, Beck, Rhodolfo, Ersan Adem Gülüm, İsmail Köybaşı, Hutchinson, Oğuzhan Özyakup, Quaresma (Dk. 72 Gökhan Töre), Sosa (Dk. 88 Necip Uysal), Olcay Şahan (Dk. 60 Kerim Frei), Gomez
Galatasaray: Muslera, Sabri Sarıoğlu, Hakan Balta, Semih Kaya, Olcan Adın, Chedjou, Selçuk İnan, Podolski, Sneijder, Yasin Öztekin (Dk. 73 Tarık Çamdal), Burak Yılmaz (Dk. 37 Umut Bulut)
Goller: Dk. 54 Sneijder (Galatasaray), Dk. 56 Gomez, Dk. 74 Gökhan Töre (Beşiktaş)
Sarı kartlar: Dk. 45 Gomez, Dk. 58 Oğuzhan Özyakup (Beşiktaş), Dk. 52 Yasin Öztekin, Dk. 61 Olcan Adın, Dk. 67 Selçuk İnan, Dk. 90 Chedjou, Dk. 90+2 Semih Kaya (Galatasaray)

İŞTE MAÇIN GOLLERİ
54.dakikada Beşiktaş savunmasında Beck, orta sahaya kadar çıkan kaleci Günay'a topu bıraktı. Günay ıska geçince topla buluşan Sneijder rorta sahadan topu boş kaleye gönderdi ve takımını öne geçirdi: 0-1.

56.dakikada sol çaprazda topa buluşan Mario Gomez, yerden sert bir füze gönderdi. Top yakın direğin dibinden ağlara gitti: 1-1.

74.dakikada sağ kanattan Frei'in yaptığı ortada herkesi aşan top Gökhan Töre'nin önüne düştü. Oyuna 2 dakika önce giren Töre sol ayağı ile sert bir vuruşla direk dibinden topu ağlara gönderdi: 2-1.
DENİZLİ'DEN ÇOK SERT VE ÇOK NET AÇIKLAMALAR

Galatasaray'ın Olimpiyat Stadı'nda Beşiktaş'a 2-1 mağlup olduğu maçın ardından Mustafa Denizli maç sonrası hakem hakkında sert açıklamalarda bulundu.

İşte Mustafa Denizli'nin sert açıklamaları;
İlk yarıda kötü oynadığımızı söyleyebilirim. Kendi içimizde bir şeyler yaratmaya çalışıyoruz. Zaman zaman bunlar sıkıntı yaratıyor. İkinci yarı daha derli toplu daha iyi başladık. Oyunu dengeledik öyle veya böyle gol bulduk. Gol bulunan dakikalar hep tehlikelidir. Bu sezon yediğimiz bize yakışmayan demiyeceğim ama talihsiz bir gol diyelim. Buraya geldiğim zaman burası gül bahçesi değildi. Sorunları bilerek göreve başladım ve herşeyi yapacağız. Beşiktaş maçından sonra söylediğim bu sözü sonra yine hatırlarsınız. Ne Galatasaray pes eder ne ben pes ederim. İkinci yarıya baktığımız zaman bizi avantajlı duruma gerçirecek tablomuz var. Sorunlar var ama çözeceğiz. İçeriden veya dışarıdan çözeceğiz ama çözeceğiz. Bunlar kayıp bütün derbileri kazanarak şampiyon olmadım. Özellikle şampiyon olduğumda derbileri kaybederek oldum. Çok pas oyunu yöneten arkadaşımıza...
METE KALKAVAN'A YÜKLENDİ!
Bir oyunda bir takım nasıl doğranır görürüz. Mete Kalkavan'ın çaldığı düdükleri gördük. 90 dakikayı değerlendirdiğim zaman nelerin çalınıp nelerin çalınmadığını biz biliriz. İlerleyen günlerde daha farklı konulara dikkat çekerim. İşte futbolcuyu sinirlendiren kart görmesini sağlayan durumlar bunlar. Beşiktaş bu ülkenin en güçlü takımlardan birisi... Sürpriz bir sonuç olmadı. Bu dönemi öyle veya böyle göreceğiz. Yarışın başladığı zaman hiç önde yarış görüşmedim. Şampiyon kazandığım zaman takımım ligi 6. sırada bitirmişti.
'BİZSİZ YÜRÜYEMEZLER'
Hiç kimse bizsiz yürüyemez. Önümüzdeki takımlar hep arkalarına bakacaklar Galatasaray geliyor diye. Önümüzdeki zamanlarda bunları yine konuşuruz.
SELÇUK İNAN: HAKEMLER HADDİNİ BİLECEK

Galatasaray’ın, Beşiktaş’a 2-1 mağlup olduğu maçta sarı kart görerek Akhisar maçında cezalı duruma düşen Selçuk İnan, maç sonunda sert açıklamalarda bulundu.

İşte Selçuk İnan'ın açıklmaları;

Maçla ilgili söylenecek şey Beşiktaş’ı tebrik etmek lazım. Maçı kazanmayı hak ettiler. Ama ne olursa olsun ikinci yarı oyunu dengeledik. Golü de bulduk. Ama kaybettik. Maalesef kaybettik. Tekrar Beşiktaş’ı tebrik ediyorum.
'HAKEMLER HADDİNİ BİLECEK'
Ben bugün burada maçı değil hakemle ilgili konuşmak istiyorum. Hatta hakemler değil, Mete Kalkavan hakkında konuşmak istiyorum. Ben Mete hocayı çok seviyorum, saygı duyuyorum ama onlar da haddini bilecek. Tamam belki benle ilgili bir problemi var. Takmış kafasına bir şeyi benle ilgili ama takımımla ne alakası var? Neden takımla uğraşıyor?
'HAKEMLER İNCE İNCE ÇALIŞIR'
Futbolu bilenler iyi bilir ama bazı hakemler ince ince çalışır. Özellikle bu hakem. Benim ona söyleyeceğim benimle ilgili kötü bir düşüncesi varsa bana söylesin. Biz 4 senedir 8 kupa kazandık. İnsanlar tabii ki bir değişiklik istiyorlar, farkındayız. Biz işimizi yapmaya devam edeceğiz ama herkes kendine dikkat etsin.

Hiç yorum yok