HIDE

GAZETE DEMOKRAT / EKONOMİ

GRID_STYLE

SON HAVADİS

SHOW_BLOG

‘Siz yalaka dersiniz deyin’: Arda’nın başkomutanı Erdoğan

Futbolcu Arda Turan, darbe girişiminin ardından Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’a “Benim başkomutanım sizsiniz!” diye seslendi. Insta...

Futbolcu Arda Turan, darbe girişiminin ardından Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’a “Benim başkomutanım sizsiniz!” diye seslendi.


Instagram hesabından birlikte fotoğrafını paylaştığı Erdoğan’dan övgüyle söz ederken, futbolcu olarak kendisine ait fikrinin olduğunu ve taraf olduğunu da yazdı:

“Şimdi siz yalaka dersiniz, deyin! Hayatı boyunca devletin hiçbir kurumundan bir şey istememiş biri olarak yazıyorum. Hastalandık, aradın; üzüldük, aradın; sevindik, aradın; Allah’ın selamını gönderdik, aradın; dünyanın her yerinde sahip çıktın. Sizinle konuşurken siz bile demedik, abilik yaptınız her şartta bize! Sahip çıktınız! Bugün sizin için zor günse bugün yanınızdayız efendim! Ben inanıyorum ki bu ülkeyi yeniden birleştirecek nisanları toparlayacaksınız. Allah iki cihanda sizi mutlu etsin! Benim vicdanımdaki vefa sevgiyle! Benim başkomutanım sizsiniz! Her şartta… (Futbolcuyum, tarafım var, fikrim var, özgürüm)”

Business News