HIDE

GAZETE DEMOKRAT / EKONOMİ

GRID_STYLE

SON HAVADİS

SHOW_BLOG

"17 Nisan günü savaşı kazanınca bunların karıları ve kızları ganimet olarak 'evet'çilere helaldir" DİYORLAR… PEKİ SİZ NE DİYORSUNUZ?

Pazar günü yapılacak referandum için bende birikenleri yazacaktım… Neden #HAYIR dememiz gerektiğini anlatacaktım o yazıda… Ama so...

Pazar günü yapılacak referandum için bende birikenleri yazacaktım…

Neden #HAYIR dememiz gerektiğini anlatacaktım o yazıda…

Ama sonra bundan vazgeçtim… hemen hemen her şey yazılmış, çizilmiş ve konuşulmuştu çünkü…
Bunları bir yazıyla yeniden tekrarlamayı gereksiz buldum…

Böyle yapmak yerine sizlerle bir facebook mesajı ve bir de bir video paylaşmak istedim…

Facebook mesajı; İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) Haller Müdürlüğü’nde “Gece Amiri” olarak çalıştığı belirtilen Ömer Akbayrak adlı şahısa ait…

Video ise 15 Temmuz 2014 günü Cumhuriyet Halk Partisi meclis grup toplantısında genel başkan Kemal Kılıçdaroğlu’nun yaptığı konuşmanın bir bölümünü yansıtıyor…

ÖMER AKBAYRAK
Ömer Akbayrak belli ki bir AKP taraftarı… facebook mesajından böyle olduğu açıkça anlaşılıyor… referandumda vereceği oy da büyük bir ihtimalle “evet” olacak… Yani bir başka deyişle Ömer Akbayrak bir verendir… Peki Akbayrak kime verecek? elbette Recep Tayyip’e verecek…

Alacak olan da, sözünü ettiğimiz videoda kanımızca net bir biçimde görülüyor…

İşte bu veren ve alanın “bir taraf” olduğu Pazar günkü referandumda… 

bütün her şey bir yana…

onlar gibi olmamak ve onlarla yan yana düşmemek adına… öyle uzun uzun değil, tam tersine kısaca bir düşünün ve sandığa ondan sonra gidin…

Çünkü… “Dörtnala gelip Uzak Asya'dan… Akdeniz’e bir kısrak başı gibi uzanan… Bu memleket bizim!”

İşte o facebook mesajı ve sözünü ettiğimiz video… Sevgiyle, dirençli ve uyanık kalın!

HAYRİ GÜNEL



Business News