HIDE
GRID_STYLE

OTORİTE VARSA ÖZGÜRLÜK YOKTUR!

SHOW_BLOG

EBA’da 7. sınıf öğrencilerine cinleri anlattılar: Velilerden tepki yağdı!

Eğitim Bilişim Ağı (EBA) sistemi üzerinden devam eden derslerde 7. sınıf öğrencilerine ‘cinlerin varlığı ve özelliklerinin’ anlatılması tepk...

Eğitim Bilişim Ağı (EBA) sistemi üzerinden devam eden derslerde 7. sınıf öğrencilerine ‘cinlerin varlığı ve özelliklerinin’ anlatılması tepki çekti...


EBA’da ortaokul öğrencilerine cinleri anlattılar: Velilerden tepki yağdı!

Koronavirüs tedbirleri kapsamında okulların uzaktan eğitim sistemi devam ederken, müfredattaki Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersinde ‘cinlerin’ işlendiği öğrenildi.

Ortaokul öğrencilerine ‘cinlerin varlığı ve özelliklerinin’ anlatılması tepki çekti.

‘Cinlerin varlıkları ve özellikleri’ başlığını gören veliler endişeli ve tepkili. Bir veli tepkisini “Bu 7. sınıf din dersiydi bende dinledim kızımla ben akşam kabus görücem o kadar rahatsız ediciydi ayrıca bunlardan yazılı da olacaklar” sözleriyle dile getirdi. 

Sosyal medyada ‘cin’ dersine gelen tepkiler şöyle: