HIDE

GAZETE DEMOKRAT / EKONOMİ

GRID_STYLE

SON HAVADİS

SHOW_BLOG

Eğitim Bir-Sen Şube Başkanı tarafından ölümle tehdit edildiğini ve tecavüzlerine maruz kaldığını ileri süren kadın yardım istedi

Eğitim Bir-Sen Diyarbakır 1 Nolu Şube Başkanı Yunus Memiş’in cinsel saldırı ve ölüm tehditlerine maruz kaldığını ve Cumhuriyet Başsavcılığı...

Eğitim Bir-Sen Diyarbakır 1 Nolu Şube Başkanı Yunus Memiş’in cinsel saldırı ve ölüm tehditlerine maruz kaldığını ve Cumhuriyet Başsavcılığı’na yaptığı başvurusunun yanıtsız kaldığını belirten Betül Gülçiçek adlı kadın, sosyal medyadan yaptığı paylaşımlarla yardım talebinde bulundu...


Yeni açılmış sosyal medya hesabı üzerinden Adalet Bakanlığı, Milli Eğitim Bakanlığı, İçişleri Bakanlığı, İnsan Hakları Derneği (İHD), gazeteciler ve birçok kadın kurumlarının resmi hesaplarını etiketleyerek paylaşım yapan Gülçiçek, Memiş’in kendisine gönderdiği tehdit içerikli mesajları da paylaştı.


Yunus Memiş’in taciz ve ölüm tehdidi içerikli “Seni benim elimden kim alacak, eğer o yanlışı yaparsan seni öldürürüm. Eğer o konuşmalar bir yere sızarsa savcıya giderse yaşatmam seni. Ben elimi bile sürmem ama yapacak çok adam var etrafımda. Savcılıkta çok dostlarım var sana inanacaklarını mı sanıyorsun. Her zaman ki yere gel yarın gelmezsen biliyorsun olacakları” mesajlarını paylaşan Gülçiçek, sosyal medyadan ekran fotoğraflarının yanı sıra 13 paylaşım yaparak, tehdit edildiğini ileri sürdü.

Gülçiçek, aynı zamanda Diyarbakır Cumhuriyet Başsavcılığı’na şikâyette bulunduğunu ancak Memiş’in ifadeye dahi çağrılmadığı bilgisini paylaştı.

İDDİALARIN SAHİBİ KADININ SOSYAL MEDYA PAYLAŞIMLARI

siz bana yardım edin
 
lütfen. yunus memiş tarafından tecavüz ve tehtite maruz kalıyorum. allahrızası için. savcılıka şikayette bulundum ama hiç bişey yapmıyorlar ses kayıtları yazışmalar hepsi var ellerinde. geçek ismimi paylaşamıyorum yoksa öldürür

banada yardım edin

eğitimbirsen diyarbakır başkanı yunus memiş tarafından tecaavüz ve tehtite maruz kalıyorum. savcılıkta şikayetim var ama hiç karışmıyorla. ölmek istemiyorum

lütefen bana da ses verin. diyarbakır eitimbirsen başkanı yunus memiş tecavüz ve tehditine mazur kalıyorum. siyasi gücü var kimse bişe yapmıyor. savcılıkta tüm deliller ses kaytları var

lütefen  bana da ses verin. diyarbakır eitimbirsen başkanı yunus memiş tecavüz ve tehditine mazur kalıyorum. siyasi gücü var kimse bişe yapmıyor. savcılıkta tüm deliller ses kaytları var


abi  tek çarem burası. lütfen bana yardım edin.  diyarbakır eğitimbirsen başkanı yunus memiş tecavüze ve tehdite maruz kalıyorum. savcıkta dostlarım diyo bana bişey olmaz diyo. savcılığa verdim ses kayotlarını yazışmalarını ama hiç biey yapmıyorar

benim gibi tacize uğrayan tehdit edilen kadınlar var. Diyarbakır cumhuriyet başsavcılığında şikayet dilekçelerimiz var. ismimi söyleyemem beni öldürür. savcılığa bunun gibi bir sürü delil bıraktım

savcılığa da başvurdum ama kimse onu ifadeye çağıramıyor korkuyorlar. acaba beni öldürdüğü zaman mı çare bulunacak. evliyim benden vazgeçmiyor. allah için yardım edin. uzun zamandır savcılığa gittim.

Business News