HIDE

GAZETE DEMOKRAT / EKONOMİ

GRID_STYLE

SON HAVADİS

SHOW_BLOG

Ünsal Ban’ın şoförünün eşi ve baldızı, belgeleri yakarken yakalandı! (VİDEO)

Gözaltına alınan AKP Erzurum milletvekili Zehra Taşkesenlioğlu’nun eski eşi Ünsal Ban’ın şoförü olan Ahmet K.’nın eşi ve baldızı, bazı evrak...


Gözaltına alınan AKP Erzurum milletvekili Zehra Taşkesenlioğlu’nun eski eşi Ünsal Ban’ın şoförü olan Ahmet K.’nın eşi ve baldızı, bazı evrakları yakarken yakalandı.

Yurt dışına kaçarken Milas’ta yakalanan eski Türk Hava Kurumu Üniversitesi Rektörü Ünsal Ban’ın uzun yıllardır yanında çalışan ve aynı zamanda şoförü olan, gözaltındaki Ahmet K.’nın Gölbaşı’ndaki evine polis ekiplerince operasyon düzenlendi. Yapılan operasyon sırasında evde bulunan Ahmet K.’nın eşi Neslihan K. ve baldızı Zeynep Naz H.’nin, evrak ve djital metaryalleri yakarken yakalandığı öğrenildi. Ahmet K.’nın eşi Nesliha K. ve baldızı Zeynep Naz H., polis ekipleri tarafından gözaltına alındı.

Ünsal Ban, suç örgütü lideri Sedat Peker’in ifşalarıyla gündeme gelmişti. Peker, Ban ile görüştüğünü, kendisinin eski eşi tarafından tehdit edildiğini söylediğini yazmıştı.

Gazeteci Enver Aysever de, TELE 1’deki programında Ünsal Ban’la görüştüğünü söylemiş ve konuşmalarını şu sözlerle aktarmıştı:

“Kendisiyle eşi arasında tartışma sırasındaki videoyu eşinin kesici aletlerle saldırmasından kaynaklı olarak gizli önlem olarak kameraya aldığını, ölüm tehdidiyle karşı karşıya olduğu için arkadaşlarından biriyle ‘eğer bana bir şey olursa bu videoyu lütfen yayımlayın’ dediğini söyledi.

“Sedat Peker’le ilgili olarak da aylar öncesinde kendisinin ve eşinin adının geçtiği bir tweet paylaştığını; bu tweetle ilgili bir arkadaşı kanalıyla Sedat Peker’e haber gönderdiğini; burada amacın bir yanlışın düzeltilmesi olduğunu söyledi. Sedat Peker’e bu videoyu kendisinin göndermediğini söyledi. ‘Sedat Peker beni aradı, ben de numarayı bilmediğim için açtım, açtığım zaman kendisinin Sedat Peker olduğunu söyleyince ben de onunla konuştum’ dedi.

“Ban, bana; ‘Can güvenliği için çektiğim videoyu arkadaşlarıma emanet ettim. Bu videoyu Sedat Peker’e gönderilsin diye vermedim, kim kanalıyla bu video Sedat Peker’e gitti meselesini bilmiyorum’ dedi.” (TELE1)

Business News