Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

GAZETE DEMOKRAT / İKTİDAR DOSYASI

HIDE_BLOG

Mezarlıkta; ahirete iman, kıyamet ve yeniden dirilme dersi!

Eğitim ve Bilim Emekçileri Sendikası (Eğitim Sen) Genel Başkanı Kamuran Karaca, Adana’da Sarıçam Orhangazi İmam Hatip Ortaokulu din ve ahlak...


Eğitim ve Bilim Emekçileri Sendikası (Eğitim Sen) Genel Başkanı Kamuran Karaca, Adana’da Sarıçam Orhangazi İmam Hatip Ortaokulu din ve ahlak bilgisi dersi öğretmeni Yaşar Çıraklı’nın bir grup öğrencisini mezarlığa götürüp, “Ahirete iman, kıyamet ve yeniden dirilme” konulu dersi vermesine tepki gösterdi.
Merkez Sarıçam ilçesindeki Orhangazi İmam Hatip Ortaokulu Öğretmeni Yaşar Çıraklı, geçtiğimiz gün 7-E sınıfını Burak Mezarlığına götürdü. Öğretmen Çıraklı, mezarlar arasında oturan öğrencilerine “Ahirete iman, kıyamet ve yeniden dirilme” konusunu anlattı. 12-13 yaşlarındaki öğrencilerin sorularını yanıtlayan Çıraklı, mezarlık dersini de ‘sıra dışı’ uygulama olarak yorumladı. 
MÜFREDAT ELEŞTİRİSİ
Bugün sendika binasında açıklama yapan Eğitim Sen Genel Başkanı Kamuran Karaca ise bu duruma tepki gösterdi. Söz konusu öğretmenin müfredatın dışına çıktığını savunan Kamuran Karaca, “Ayrıca pedagojik yönden bu yaptığının çocuklar üzerinde bırakacağı etkiyi hiçe saymaktadır. Öğretmenin ders müfredatı yerine uydurma mezarlık müfredatı uygulaması anlaşılır değildir” dedi. 
İlgilileri göreve çağıran Karaca, Adana İl Milli Eğitim Müdürlüğünün soruşturma başlatmasını istedi. (Adana/DHA)

Hiç yorum yok