HIDE
GRID_STYLE
SHOW_BLOG

Çilingiroğlu da işi çözdü: "Erdoğan’ı seviyorum, Türkiye'de kimse baskı altında değil"

“Erdoğan’ı başarılı buluyorum. Türkiye’de kimse baskı altında değil” demesiyle damadının ihale kapması bir olan Hülya Koçyiğit, diğer ünlül...

“Erdoğan’ı başarılı buluyorum. Türkiye’de kimse baskı altında değil” demesiyle damadının ihale kapması bir olan Hülya Koçyiğit, diğer ünlülere de ilham olmaya başladı. Kaya Çilingiroğlu, “gayrimenkul işiyle uğraştığını” söylediği söyleşisinde birebir aynı cümleleri kurarak iktidara göz kırptı…


Saray iktidarının popüler kültür alanına güç-rant ilişkileri eşliğinde sirayet etme çabasının en ibretlik örneği, “Cumhurbaşkanımız Tayyip Erdoğan’ı ben çok başarılı buluyorum. Türkiye’de kimse baskı altında değil, bilakis fazla özgür” demesinden sadece birkaç gün sonra damadı Antalya Büyükşehir Belediyesi’nin Konyaaltı Sahil Projesi ihalesini kapan Hülya Koçyiğit olmuştu.

Koçyiğit örneği, popüler kültür alanındaki diğer isimlere de ilham verdi. Kendi deyimiyle “gayrimenkul ve şirket evliliği işleriyle uğraşan” ancak bundan ziyade Hülya Avşar’ın eski eşi olması ya da TRT’de spor yorumculuğu yapması sebepleriyle haber olan Kaya Çilingiroğlu da Posta gazetesine verdiği söyleşide benzer ifadeler kullandı.

Baskı yokmuş, Erdoğan arkadaşıymış, türbana saygılı olunacakmış!

Özgürlük tartışmasına “Ben baskı olduğunu düşünmüyorum. Güneyde isteyen rahat rahat bikinisini de giyiyor, içkisini de içiyor. O baskı nerede hissediliyor anlamıyorum” diyen Çilingiroğlu, bazı ünlülerin Erdoğan ve Akar ile birlikte Hatay’a gitmesine de destek verdi.

AKP’yi beğenip beğenmediği sorusuna “Doğruları daha fazla diye düşünüyorum” diyen Çilingiroğlu, Erdoğan’ı beğenip beğenmediği sorusuna ise “Erdoğan’ı seviyorum. Eski dostum. 1970’lerin sonundan beri tanıyorum” dedi. Çilingiroğlu, aynı soruya ne ilgisi olduğu belirsizce “Sporcu olduğum için yenilsem de el sıkmayı bilirim. Madem özgürlükçüyüz, türbana da saygı duyacaksınız bikiniye de. Bu kadar basit” diye ekledi.

VİDEO