HIDE
GRID_STYLE

OTORİTE VARSA ÖZGÜRLÜK YOKTUR!

SHOW_BLOG

İnsanın şu hayatta her şeyi şık olmalı... Son çırpınışları bile... Evet evet, son çırpınışları bile!

BAHÇELİ'NİN ÇIKIŞI ÜZERİNE 5 PARAGRAF... Kimileri danışıklı dövüş diyor Bahçeli'nin erken seçim çıkışı için... "Erdoğ...


BAHÇELİ'NİN ÇIKIŞI ÜZERİNE 5 PARAGRAF...

Kimileri danışıklı dövüş diyor Bahçeli'nin erken seçim çıkışı için... "Erdoğan'ın dillendirmeyi kendine yediremediği cümleleri Bahçeli dillendirdi, hepsi bu" diyorlar... Ama gerekçeleri, böyle düşünmeyenlerle ya da kısmen böyle düşünenlerle aynı. Nedir o gerekçe? Şu: ittifak gün gün eriyor, 2019 Kasım'ına kadar da kalmayacak...

Danışıklı ya da değil, ben bununla ilgilenmiyorum, hatta bana göre tam da burası işin magazin kısmı... Ben sadece eriyor olmalarıyla ve bu erimeyle 2019 Kasım'ına kadar dayanamayacak oluşlarıyla ilgileniyorum... Demek ki panik butonuna artık basmışlar... Ben burayla ilgileniyorum, beni asıl işte bu gerçeklik sevindiriyor! Gidiyor oluşları yani...

Baheli'nin bir amacı da, İyi Parti'yi, 2 kurultay sonrasında beklenmesi gereken 6 aylık süre koşulunda boğmak imiş... Bir başka deyişle, o süre dolmadan seçime gitmek, yani İyi Parti'yi seçim dışı bırakmak... Tamam da, İyi Parti için başka seçenek mi yok. Bir başka parti adı altında seçime girmek gibi… Örneğin Saadet Partisi ile, örneğin Demokrat Parti ile, örneğin Emine Ülker Tarhan’ın Anadolu Partisi ile… Bahçeli ve ekibi bu kadar aptal olmamalıydı diye düşünüyorum... Dağılma korkusu ve telaşı bu olsa gerek…

Öte yandan atlanılmaması gereken önemli bir nokta daha var… Bahçeli'nin belirlediği tarihte seçimlerin olması, hukuki şartlar noktasında o kadar da kolay gözükmüyor. Çünkü daha uyum yasaları meclis'ten çıkmış değil. Bu yasaların çıkmasıyla da iş bitmiyor. Çıktıktan sonra, partiler arasında eşitlik olması için zaman gerekiyor. Devlet Bahçeli bunları unutmuş görünüyor, Bahçeli’nin bunları düşünecek hali ve zamanı yok, korkusu ve telaşı büyüdükçe büyüyor. Böyle olması da kaçınılmaz. Çünkü MHP artık bitiyor.

Bahçeli noktasında ne pis, ne aşağılık işler... oysa hep söylediğim gibi, insanın her şeyi şık olmalı... yemesi, içmesi, ellerini açıp oynaması, eğlenmesi, sevmesi, aşık olması, kavgası, küfretmesi, hatta ve hatta son çırpınışları... evet evet, son çırpınışları... kısaca her şeyi... (HAYRİ GÜNEL)